Partnerzy:

Galeria

Wakacyjny wyjazd w Alpy 2022
Opublikowano: 2022-09-07 11:45:29
Kolejny rok i kolejne wakacje w Alpach z Jordanem! Tym razem padło na Austrię i piękne, spokojne miasteczko Gargellen. Zanim tam dotarliśmy spędziliśmy szalony czas nad jeziorem Plansee. Co prawda  na miejscu zaskoczył nas deszcz i niezbyt wysoka temperatura, ale nie przeszkodziło nam to w kąpieli w górskim akwenie. Każdego... Przejdź do Galerii »

Mladifest 2022
Opublikowano: 2022-09-07 09:15:02
W niedzielę 31 lipca po uroczystej Mszy świętej w Katedrze Poznańskiej, z grupą młodych z duszpasterstw z całej Wielkopolski wyruszyliśmy na pielgrzymkę do Medjugorie. „Uczcie się ode mnie, a znajdziecie pokój”- pod takim hasłem odbywał się tegoroczny Festiwal Młodych „Mladifest”. Każdego dnia mieliśmy okazję wysłuchać świadectw zarówno ludzi świeckich, jak... Przejdź do Galerii »

Paradiso 2022
Opublikowano: 2022-07-21 15:04:02
Już kolejny raz na Świętej Górze w Gostyniu odbyło się spotkanie młodych Paradiso pod hasłem „Obudź się do życia!”. Podczas pięciu dni spędzonych razem mogliśmy wziąć udział w konferencjach, wysłuchać świadectw, wspólnie modlić się na codziennej Eucharystii, a także rozwijać się na warsztatach. Każdego wieczoru czekały na nas różne atrakcje,... Przejdź do Galerii »

Koncert pasyjny - Pasja wg św. Jana
Opublikowano: 2022-05-18 13:06:21
Po dwuletniej przerwie znów jako Chór i Orkiestra Jordan mieliśmy możliwość wykonania Pasji wg św. Jana skomponowanej przez znakomitego Jakuba Unolta. W Sanktuarium Bożego Ciała, w Niedzielę Palmową, po wspólnej Eucharystii, pod batutą Tomasza Karwańskiego śpiewaliśmy i graliśmy utwór wokalno-instrumentalny, którego podstawę stanowi tekst opisu męki Chrystusa według Jana Ewangelisty.... Przejdź do Galerii »

Jordan na nartach 2022
Opublikowano: 2022-03-16 12:56:54
Na ten wyjazd czekali wszyscy jordanowi narciarze i w końcu w ostatnim tygodniu stycznia, mimo wielu pandemicznym przeciwnościom udało nam się dotrzeć do słonecznego Calledizzo we włoskich Alpach. Ach, cóż to był za piękny czas! Z samego rana, tuż po śniadaniu ruszaliśmy na stoki Madonna di Campiglio i Pejo, by... Przejdź do Galerii »

Jordan na Świętej Górze w Gostyniu
Opublikowano: 2022-03-15 15:04:46
W ostatni weekend lutego wszyscy członkowie Jordanu spotkali się w Klasztorze Księży Filipinów na Świętej Górze w Gostyniu, by tam wspólnie przeżyć rekolekcje i warsztaty muzyczne. Rekolekcje poprowadził ksiądz Daniel Trocholepszy w trakcie, których ukazał nam liturgię jako przepiękny sposób uwielbienia Jezusa, a także pokazał jak jeszcze głębiej przeżywać Eucharystię.... Przejdź do Galerii »

Koncert „poDYPLOMOWI” - absolwentów dyrygentury chóralnej
Opublikowano: 2022-03-29 10:53:19
W sobotę 22 stycznia 2022 roku w Auli NOVA w Poznaniu odbył się koncert „poDYPLOMOWI”, na którym Chór i Orkiestra Jordan pod batutami Tomasza Karwańskiego oraz Jakuba Kozy zaprezentował trzy utwory: „Ad laudes” - dzieło skomponowane przez znakomitego kompozytora Marka Raczyńskiego, a dyrygowane przez Tomasza Karwańskiego, „Stabat Mater” – utwór kompozycji... Przejdź do Galerii »

Kana Młodych
Opublikowano: 2022-03-03 14:21:11
W sobotę i niedzielę, dnia 8 i 9 stycznia 2022 roku uroczyście pożegnaliśmy Ikonę Jasnogórską, która następnie rozpoczęła nawiedzenie w Archidiecezji Gnieźnieńskiej. 8 stycznia 2022 roku o godzinie 20.00 z kościoła pw. św. Małgorzaty na poznańskiej Śródce wyruszyła uroczysta procesja, która mostem biskupa Jordana przeprowadziła Jasnogórską Ikonę do katedry poznańskiej,... Przejdź do Galerii »

Wigilia przy jadłodajni sióstr Elżbietanek
Opublikowano: 2022-03-29 10:40:25
Młodzi "jordanowicze" włączyli się w pomoc w organizacji Wigilii dla Ubogich, która co roku 24 grudnia odbywa się dzięki Siostrom Elżbietankom i prowadzonej przez nie jadłodajni. Wolontariusze już kilka dni wcześniej z uśmiechem na ustach szykowali paczki świąteczne, przygotowywali wigilijne posiłki, które później rozdawane były najbardziej potrzebującym. W samą Wigilię natomiast,... Przejdź do Galerii »

Jordan w Kotlinie Kłodzkiej
Opublikowano: 2022-03-03 13:42:28
W Święto Niepodległości 11 listopada 9-osobową grupą młodych jordanowiczów na czele z duszpasterzem księdzem Arkiem wyruszyliśmy na czterodniową wycieczkę w stronę malowniczej Kotliny Kłodzkiej. W drodze do Wilkanowa, który był naszym celem podróży zahaczyliśmy o Ząbkowice Śląskie z ich słynną Krzywą Wieżą, natomiast kolejne dni były już zarezerwowane na górskie... Przejdź do Galerii »